”Imaginile cu victima violului din Vaslui, făcute publice la emisiunea lui Cătălin Măruță nu s-au văzut și în audiența Pro TV pe interval. Media emisiunii care a avut ca temă violul a fost sub ziua precedentă. Cu cifrele de audiență de ieri (n.r. marți), Pro TV a fost pe poziția a doua, la câteva sute de mii de telespectatori în urma Acces Direct, de pe Antena 1. Nici în minutele în care fata a intrat pe post nu s-a simțit o creștere a audienței, care s-a înscris în media programului”, scrie paginademedia.ro.
Astfel, la nivel național, ”La Măruță” s-au uitat 513.000 de persoane (rating 4,6, share 20,1%), față de 847.000 câte au urmărit ”Acces direct”.
În ceea ce privește publicul din mediul urban, ”La Măruță” s-au uitat 314.000 de persoane, față de 491.000 câte au urmărit ”Acces direct”.
În ceea ce privește publicul comercial, ”La Măruță” s-au uitat 128.000 de persoane, față de 171.000 câte au urmărit ”Acces direct”.
În aceste condiții, paginademedia.ro se întreabă retoric dacă ”a meritat derapajul”, asta după ce interviul cu eleva violată din Vaslui a stârnit puternice reacții negative împotriva emisiunii ”La Măruță”, iar CNA s-a autosesizat și a inclus-o pe ordinea de zi de joi.